Magyar Telekom hibabejelentés buktatókkal és megoldásaikkal

Hogyan zajlik egy Magyar Telekomos hibabejelentés, amikor a vezetékes internet hibájáról van szó. Ez az utolsó bejelentésem története, remélem azért is az utolsó, mert nem kell mostanában újra ilyen ügyben telefonálnom.
Sajnos mostanában elég rossz időszaka volt a Telekomnak, mert sűrűn kellett bejelentenem hibát. Ezért is tudom pontosan a folyamatot, amit mindig eljátszatnak velem az ügyintézők, lépésről lépésre.

Először is várnunk kell az ügyintézőre. Ez van, amikor csak pár perc, de volt olyan nem egyszer, hogy fél órát vártam, mire jelentkezett az ügyintéző.
Most csak pár perc volt, és elég álmos hangon, de bejelentkezett. Készültem a T-s ügyfél azonosítóval (MT ügyfél azonosító), de mostanában van egy új keresztkérdésük, mégpedig az, hogy adjam meg a internet eléréshez tartozó kábeltelefon telefonszámát.
Ezt nem tudom, (nem is akarom a kedvükért megtanulni) mert nem szoktuk használni, csak mivel csomagban van, jár az előfizetéshez. Ezt a problémát könnyű leküzdeni, egyszerűen a T-s azonosító megadása után közlöm, hogy ezt a számot én nem tudom, mert nem használom. Persze enélkül is megy a dolog tovább, fogalmam sincs minek kérik, a T-s azonosító alapján szerintem meg tudják keresni, ezért is érzem felesleges kérdésnek.

A következő értelmetlen kérdés, amivel gondolom a modem bekapcsolt állapotára kíváncsiak, hogy milyen ledek világítanak a modemen? Értelmetlen ez is, mert miután közlöm, hogy nem ott vagyok, ahol a modem, ezután is továbblépünk, sőt közli az ügyfélszolgálatos, hogy “látja a modemet, a jelszintek rendben vannak”. Értelmetlen kérdés, mert ha előbb fogná magát és megnézné, hogy látja-e a modemet, és látja, akkor kit érdekel milyen ledek világítanak? Ekkor közlöm vele, hogy megértem amit mond, de nálunk nem működik az internet.
Újabb bugyuta kérdés, hogy mi a hibaüzenet a számítógépen, amit azzal tudok hárítani, hogy három monitor van előttem, három különböző géppel, egyiken sincs net, tehát higgye el, nem a számítógép hibája.
Egy másik alkalommal elkövettem azt a hibát, hogy bejelentéskor megemlítettem, hogy a modembe pont aznap dugtam be egy plusz kábelt, a vezetékes telefont próbáltam ki, erre egyből azzal jött az ügyfeles, hogy biztos én rántottam ki egy kábelt véletlenül. Hát nem. Eddig minden bejelentésemkor valamilyen hiba volt a rendszerben, általában központi, mert ki se kellett jönniük, hogy a hibát megjavítsák.

Tehát nem elég, hogy nincs net, de minden esetben meg kell győznöm valakit, hogy vegye fel a hibabejelentésem. Nem túl ügyfélbarát. Hozzáteszem, ez a vállalati ügyfelek hibabejelentő vonala. Mindegy, a héten bekábelezték a házba a Digit, optikai kábellel…………